Ракията.com

Заповядайте на нашата маса!
Тук няма непознати,
само приятели,
които все още не сте срещнали…
Последно посещение: 25 Май 2017, 07:51 Дата и час: 25 Май 2017, 07:51

Часова зона: Европа/София [DST]




 [ 207 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2016, 19:49 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 984
Според скицата която си дал разстоянието А=6,9 мм, а разстоянието В=1,56 мм. А трябва да е обратно, и да се спази условието В>А. При сегашното положение сливното устройство няма как да работи правилно. Налягането на парите се мъчи да пробие нагоре първо там, поради по-малкото съпротивление. Започва барботаж и затапването е налице. Ако имаш намерение нещо да променяш за подобрение, мога да ти сметна някои работи и да ти скицирам какво може да направиш. Колко ти е разстоянието между тарелките?


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2016, 20:51 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Иво ,щом трябва ще променям. Мога само да съм ти благодарен за помощта. :gott:
А разстоянието м/у тарелките мисля ,че беше 150мм. (или 160мм.)
:prost:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 04 Авг 2016, 23:07 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 984
Трябва ми още един размер. От сливната тръба до края на тарелката. За да преценя долу колко да променяме.


ПП: Като се съобразяваш с конструкцията на тарелката, с колко милиметра можеш да разшириш отвора за сливната тръба?


Прикачени файлове:
Без име.png
Без име.png [ 213.45 KiB | Прегледано 251 пъти ]
Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 05 Авг 2016, 14:30 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Долу-горе това е разтоянието...


Прикачени файлове:
20160805_142821-800x450.jpg
20160805_142821-800x450.jpg [ 74.39 KiB | Прегледано 222 пъти ]
Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2016, 15:22 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 984
Можеш ли да направиш преустройството на сливната тръба поне с тези размери? Единствено горният размер 13 мм трябва да се спази задължително, заради конструкцията на калпачоците. Спойките с поялник и безоловен тинол за да не прегрява основата на тарелката. Тръбичките са със стандартни размери за медни тръби.


Прикачени файлове:
Image00002.jpg
Image00002.jpg [ 146.02 KiB | Прегледано 175 пъти ]
Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2016, 18:50 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Едната тарелка е готова. :D :cooler:


Прикачени файлове:
20160806_175137-800x450.jpg
20160806_175137-800x450.jpg [ 94.03 KiB | Прегледано 160 пъти ]
20160806_175156-600x1067.jpg
20160806_175156-600x1067.jpg [ 67.73 KiB | Прегледано 160 пъти ]
20160806_183340-800x450.jpg
20160806_183340-800x450.jpg [ 74.11 KiB | Прегледано 160 пъти ]
20160806_184438-600x1067.jpg
20160806_184438-600x1067.jpg [ 153.26 KiB | Прегледано 160 пъти ]
Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2016, 19:42 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 984
След като направиш и другата, пробвай пак с вода. Наводни ги обилно, както първия клип със затапването. Направи пак клипче да преценим как се представят по време на работа. :2thumbs:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2016, 17:31 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Ето я пробата. Не виждам кой знае каква разлика. Пробвах да усиля подгрева до край за да могат да се наводнят но на клипа се вижда ,че не се получава. :nixweiss:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2016, 17:51 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 984
Ефекта е налице. Максимална мощност и нямаш затапване. Това беше основната цел, която гонихме. Дефа трябваше постоянно да работи, ако искаш да увеличиш рефлукса. Ти го пусна само за малко. Дълбок барботажен слой като на първия клип вече няма да можеш да постигнеш. Сливното устройство вече работи правилно. Иначе основният барботажен слой няма да ти бъде дълбок заради конструкцията на калпачоците. Ако искаш и там промяна може да посмятаме. Но направи една истинска дестилация. Там условията са други. Нямам представа колко пари им нарина на китайците за тарелки със съмнително качество. Виждам, че притежаваш отлични умения и можеше сам да си ги направиш по правилата.


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2016, 17:55 
Offline
Модератор
Аватар

Регистриран на: 04 Ное 2007, 11:09
Мнения: 1220
Местожителство: Дупница
За тази проба не трябваше ли дефът да работи на пълен рефлукс през цялото време?! Или нещо съм пропуснал , че допреди малко пихме Ердингер ... :prost:

_________________
Кавалер на Ордена на Бурето , Пазител на Духа от бутилката !
Председател-самозванец на форума за чужбина!


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2016, 18:12 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
До края на седмицата може да ми е готов материала и ще пробвам в реални условия да дестилирам.

Вече са ми готови и новите съдове за отлежаване. :prost:


Прикачени файлове:
20160807_152336-600x1067.jpg
20160807_152336-600x1067.jpg [ 160.11 KiB | Прегледано 126 пъти ]
20160807_180749-600x1067.jpg
20160807_180749-600x1067.jpg [ 174.17 KiB | Прегледано 126 пъти ]
20160807_180754-600x1067.jpg
20160807_180754-600x1067.jpg [ 252.99 KiB | Прегледано 126 пъти ]
Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2016, 18:32 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 984
msergiev написа:
За тази проба не трябваше ли дефът да работи на пълен рефлукс през цялото време?! Или нещо съм пропуснал , че допреди малко пихме Ердингер ... :prost:

Нищо не си пропуснал. Нали и аз това казах. :) :prost:
IVO 68 написа:
...... Дефа трябваше постоянно да работи, ако искаш да увеличиш рефлукса. .....



ПП: ivansho, можеш ли да измериш каква е хлабината между основата на тарелката /диска/ и стената на тръбата. Да не се окаже, че и там има проблем.


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2016, 19:47 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Реална дестилация на материал от вишни


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2016, 20:58 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 984
А доволен ли си от резултата? :prost:


Върнете се в началото
  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2016, 21:41 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Още дестилирам. Малко ми играе подгрева понеже съм на газ с пиростия в момента. Другото което е сме и с хидрофор и налягането и дебита на водата постоянно се променят. Направих си един съд тип тоалетно казанче само ,че 80 литра и от него на самотек черпя вода.


Върнете се в началото
  
 
 [ 207 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Следваща

Часова зона: Европа/София [DST]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Lukata и 1 гост


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Спонсор: ХигроОптима