Ракията.com

Заповядайте на нашата маса!
Тук няма непознати,
само приятели,
които все още не сте срещнали…
Дата и час: 09 Дек 2016, 19:51

Часова зона: Европа/София




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 207 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2016, 22:43 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
TRANSFORMERS, за тези размери ли става въпрос?

Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юни 2016, 23:36 
Offline
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2012, 12:50
Мнения: 257
Местожителство: ESPAÑA
Да ivansho,точно тези имах в предвид
Малко ти е ниско нивото на преливника,но за ракията бива.
Като цяло е добре оразмерена тарелката.
Ако ти е интересна материята колегата IVO-68 е положил много труд и е описал много подробно теорията за тарелките в теоретичният раздел за което аз лично му свалям шапка за положеният труд и отделеното време!! :respekt: :prost:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2016, 16:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Още малко полиране на тръбите за колоната.
Изображение

Все още се чудя какъв вариант да избера за дефлегматора и кондензера... :?
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2016, 17:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 923
Варианта с повечето тръби е добър. Ако е малко разстоянието между тръбичките, и е трудно за изработване имаш възможност и за междинен вариант. Централна тръбичка, втори ред 5 броя, трети ред 10 или 11 броя според това какво те устройва.
ПП: За дефа за това ставаше на въпрос.


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2016, 20:06 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Това ще са наблюдателните стъкла. Светъл отвор Ф75мм.
Изображение
Изображение
Подготовка за изработка на дефлегматора с включени дефлектори.
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2016, 00:48 
Offline
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2012, 12:50
Мнения: 257
Местожителство: ESPAÑA
Поздравления Ivansho,личи си че с мерак го правиш.За дефа покрепям мнението на IVO-68 вторият вариант с повечето тръби(по възможност меден).За кондезера лично аз бих се спрял на по-голяма тръба фи-80 фи102 така ще работиш с по-малко дебит вода в кондезера и няма да имаш големи инерции в дефлегматора.В кондензера също дефлектори!!
Всъщност за инерциите зависи как ще управляваш потока входяща вода,при мен с лека автомаризация се получат малко инерции в дефа,когато отвори клапана на входящата вода в кондезера, дефлегматора променя за малко температурата със около 1-1,5гр. :prost:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2016, 20:07 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Първи опит за разпробиване - неуспешен... :wallbash:
Изображение
Изображение
Минавам на план "Б" водно рязане :megagrin:

Кондензера ще копирам донякъде от TRANSFORMERS
Изображение
А това ще е част от лулата - Ф42мм.
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2016, 21:25 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 923
ivansho написа:
Първи опит за разпробиване - неуспешен... :wallbash:

Моите ги пробиваха на струг с делителен апарат. Нямаше проблеми и станаха абсолютно еднакви всичките.

ПП: Забравих да кажа, че са пробивани една по една страниците, и с подложка от текстолит.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2016, 21:47 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Проблема при мен е ,че са много близко отворите и отслабва материала. Започва да се огъва въпреки подложките и захвата става много труден.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2016, 23:20 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2012, 14:57
Мнения: 2170
Местожителство: Пловдив
Точен (кръгъл) отвор с голям диаметър в тънък листов материал може да се направи или със специално заточено свредло
http://www.tehnari.ru/attachments/f34/6 ... 25-001.jpg
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... 4-6cywVKYQ
или като се притисне двустранно с 2 достатъчно здрави плоскости (аз предпочитам стоманени) и се пробива със стандартно свредло през плоскостите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2016, 23:53 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 923
Медна ламарина 2 мм съм пробивал и със свредла за дърво от евтините китайските. С дрелката.

От този модел
Прикачени файлове:
HTB1scLrHVXXXXXOXpXXq6xXFXXXg.jpg


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2016, 01:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2012, 12:50
Мнения: 257
Местожителство: ESPAÑA
Ivansho,послушай съвета на Бай Танас той е спец във тая област.Аз ги разпробивах на сериозна бормашина и ги бях фиксирал в три точки.Медта е кофти материал замазва яко и после увлича.За кондезера не ме копирай много,че после ще ме псуваш :D.
Моят кондензер успява да се справя със погряване от 5-6kW :prost:
П.П Аз ако го правя отново бих го направил от 104мм тръба имаш и готови присъединявания със клампови скоби....колкото повече-толкова повече!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2016, 02:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 923
TRANSFORMERS написа:
......Медта е кофти материал замазва яко и после увлича.

Прав си! Горният пример го дадох информативно като краен вариант за пробиване, но с голямо разстояние между отворите. Не се ли подходи сериозно дори и със свредла заточени за пробиване на ламарина пак увлича.

ПП: Пробвал ли си обработка на мед с боркорона? Това ме интересува дали ще се получи с китайски комплект, че такъв имам в момента.


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2016, 05:34 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Благодаря за съветите!

бай Танас, ще го имам в предвид този вариант с притискане двустранно. За сега съм си решил проблема. Дадох поръчка. Ще ми ги отрежат водоструйно.

TRANSFORMERS, вече съм ги взел тръбите. :D
Кламповите скоби ще ги ползвам за секциите на колоната.

IVO 68 ,почти съм сигурен ,че ще режат медна ламарина Китайските боркорони. Даже обмислям дали да не си взема една да разпробия отвори за наблюдателните стъкла.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 24 Юни 2016, 06:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 923
Само не забравяй да сложиш точен дървен калъп по диаметъра вътре в тръбата преди пробиване, защото ще се смачка на елипса ако няма.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 207 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Следваща

Часова зона: Европа/София


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 гости


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Спонсор: ХигроОптима