Ракията.com

Заповядайте на нашата маса!
Тук няма непознати,
само приятели,
които все още не сте срещнали…
Дата и час: 05 Дек 2016, 13:09

Часова зона: Европа/София




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 207 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 25 Юни 2016, 15:57 
Offline
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2012, 12:50
Мнения: 257
Местожителство: ESPAÑA
Привет IVO-68,правил съм отвори с боркорона,но по-малки 35-54мм става,но ги дъвче малко китайчето :) Ако ще правиш подобна операция от снимката най-добре на бормашина...подаваш по-малко и пръскаш с водичка.Предполагам ще разпробиваш 1,5-2мм материал и мисля няма да е проблем!! Нещо пак си намислил и си трайкаш!! :D Май ще се побъкаряваме... :D
@ivansho,предвиди местата за вход-изход на кондезера няма да е лошо и едно термометърче в горният край на кондезера.Последно от какъв материал ще е кондензера!??


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Юни 2016, 16:42 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Цитат:
@ivansho,предвиди местата за вход-изход на кондезера няма да е лошо и едно термометърче в горният край на кондезера.Последно от какъв материал ще е кондензера!??

Последно ще е неръждаем AISI 304 водят го за хранителни цели!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юни 2016, 00:27 
Offline
Аватар

Регистриран на: 29 Апр 2012, 12:50
Мнения: 257
Местожителство: ESPAÑA
Нямаш никакъв проблем с AISI 304.Може да завариш по една муфа 1/2 от инокс на местата определени за вход и изход на водата ,както и за термометъра,ако решиш да си сложиш. Присъединяването после ще ти е по-лесно...нипели,тетки,колена..каквото си решиш. На върха на кондензера където постъпват парите задължително направи "бомбе" служи да се намаля скороста на парите преди да навлязат в кондензера. :prost:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2016, 13:37 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
UP
Изображение
Изображение
:D :D :sauf:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2016, 19:23 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2012, 14:57
Мнения: 2166
Местожителство: Пловдив
Колко кинта излиза това удоволствие на хидроджет-а?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2016, 21:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06 Ное 2013, 19:29
Мнения: 228
Браво, идеално са станали...и 19 броя - супер! :2thumbs:
А с какъв диаметър са отворите?

_________________
Откакто човечеството е измислило ракията, всички други форми на благодарност са отпаднали! Даже финикийските знаци са минали на заден план!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юни 2016, 22:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Последно се оказа ,че на лазер са ги рязали...явно е по-специален. Услугата е почти 40лв. но според мен си струва. До десета с точност са изрязани.

NESTI 19 отвора с диаметър Ф15 външно/вътрешен Ф13

Още малко напредък:
Изображение

Дорника за разпробиване е много специален! :megagrin:
Изображение
Изображение

Вече си има и дефлектори.
Изображение

И малко запояване.Припоя е за водопровод. Състава му е мед и калай!
Изображение
:sauf:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2016, 09:24 
Offline
Аватар

Регистриран на: 06 Ное 2013, 19:29
Мнения: 228
Още веднъж БРАВО :klatsch:
Само тръбичките ти са с мааалко по-голям диаметър, и дано не се отрази на работата.
Бях ти писал, да не са с диаметър по-голям от ф12, че топлообменът се влошава, но и така е добре.
Подготвяй мат'ряла, че като гледам как си го наел този казан.....скоро ще ти трябва за пробите. :thumbs1:

_________________
Откакто човечеството е измислило ракията, всички други форми на благодарност са отпаднали! Даже финикийските знаци са минали на заден план!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2016, 20:18 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
IVO 68 написа:
TRANSFORMERS написа:
......Медта е кофти материал замазва яко и после увлича.

Прав си! Горният пример го дадох информативно като краен вариант за пробиване, но с голямо разстояние между отворите. Не се ли подходи сериозно дори и със свредла заточени за пробиване на ламарина пак увлича.

ПП: Пробвал ли си обработка на мед с боркорона? Това ме интересува дали ще се получи с китайски комплект, че такъв имам в момента.


IVO 68 днес пробвах една китайска боркорона на Raider мисля че е.До това положение издържа :cry:
Изображение

Ще се наложи да взема истинска (кобалтова)
:zauf2:


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2016, 21:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 918
Точно от това се притеснявах и аз. Защо не ги изрежеш пак лазерно. Моите така ги правих. Вярно, че е неръждавейка и е по-лесно, но не пречи да попиташ където прави дефа.

ПП: Явно може и така, но аз лично не съм пробвал.
Прикачени файлове:
NZrXTEP.jpg


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2016, 23:05 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Иво, преди бях питал и ми отговориха ,че само ламарина могат да режат на лазера (тръби - не могат)

Нов проблем... тази неръждавейка не хваща припоя. Имам два вида флюс с които запоявам от както се помня и не съм имал проблеми до сега. Пробвах и с оксижен и сребърен припой с обмазка. Неръждавейката я нагрях до червено и пак не хваща припой...

С тези материали съм запоявал непомня колко перални в комбинация с медна ламарина... :wallbash:

Утре ще занеса за проба на един заварчик да го пробва с TIG апарат.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2016, 23:49 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 918
Аз използвам този флюс и нямам проблеми.
http://www.proton-bg.com/Default.asp?m= ... cleID=9556
http://www.qsl.net/lz4ny/tech/pripoj.htm#top

Совместимость металлов и сплавов
Материал Алюминий Бронза Дюраль Латунь Медь Никель Олово ПОС Сталь Хром Цинк
Алюминий С Н С Н Н Н Н Н С Н С
Бронза Н С Н С С С П П Н С Н
Дюралюминий С Н С Н Н Н Н Н С Н С
Латунь Н С Н С С С П П Н С Н
Медь Н С Н С С С П П Н С Н
Никель Н С Н С С С П П С – С
Олово Н П Н П П П С С С – С
ПОС Н П Н П П П С С С – С
Сталь С Н С Н Н С С С С С С
Хром Н С Н С С – – – С С С
Цинк С Н С Н Н С С С С С С
• С – совместимые
• Н – несовместимые
• П – совместимые при пайке, но несовместимые при непосредственном соприкосновении, так как образуют гальваническую пару
• ПОС – (припой оловянно-свинцовый)
• Сталь – (нелегированная)

ПП: Още малко инфо.
http://stage2.econtentsys.gr/dimaxnew/i ... st5_bg.pdf


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2016, 00:08 
Offline
Аватар

Регистриран на: 15 Авг 2015, 22:05
Мнения: 89
Възможно ли е да не се получава заради липсата на олово в припоя?

П.П. Преди съм запоявал само с оловен припой.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2016, 00:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 14 Мар 2012, 19:04
Мнения: 597
Всичко, което ми беше заварено между мед и неръждавейка е с активен газ и сребърен електрод. Не знам защо при теб не се е получило. При мен няма никакви проблеми. Не смятам, че с инертен газ ще стане по добре, но само така си смятам.
Олово в припоя, забрави за нашите нужди.

_________________
Ако нещо не се лекува с ракия, значи е нелечимо.
Никога, на никой, и за нищо...


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2016, 05:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 918
ivansho написа:
Възможно ли е да не се получава заради липсата на олово в припоя?

П.П. Преди съм запоявал само с оловен припой.
Нали говорим за тръби 304? Моите детайли всички бяха такива и нямах проблеми със запояването. Безоловен припой задължително. И без кадмий също.
С този флюс. С поянилник 150 вата.


ПП:
ivansho написа:
Нов проблем... тази неръждавейка не хваща припоя. Имам два вида флюс с които запоявам от както се помня и не съм имал проблеми до сега. Пробвах и с оксижен и сребърен припой с обмазка. Неръждавейката я нагрях до червено и пак не хваща припой...

Я чакай малко, че и аз се отплеснах. За кондензера ли говориш? За сглобката на вътрешните тръби към дъната и към основната тръба? Аз ги заварявах с неръждаеми електроди L308. А запоявах основата на наблюдателните стъкла. Ако зачервиш до червено отблъсква калая и не става спойка. Пък и не е препоръчително. После започва да пуска ръжда. Най-добре е на аргон, но е по-скъпо.


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 207 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Следваща

Часова зона: Европа/София


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 гости


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Спонсор: ХигроОптима