Ракията.com

Заповядайте на нашата маса!
Тук няма непознати,
само приятели,
които все още не сте срещнали…
Дата и час: 10 Дек 2016, 21:13

Часова зона: Европа/София




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012, 13:19 
Offline

Регистриран на: 30 Сеп 2009, 21:39
Мнения: 9
Местожителство: мездра
Здравейте,чета ви от няколко годин(чвствам ви близки) но пиша за първи път. Идеята ми беше да избегна досадното запечатване с тесто кат направя казан от перални с капак от тенджера под налягане,но се стиснах за 30те лева. Направих го с обикновенна тенджера(жената вече я беше бракувала) пък ми се стори интересно капака да е прозрачен. Въпроса е с к,во да уплътнявам? С гума нестава -борда на тенджерата е ш---н. Нещо като силикон който незалепва. http://maistor.snimka.bg/arts/destilato ... 4.29116491 http://maistor.snimka.bg/arts/destilato ... 4.29116501


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012, 20:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Ное 2008, 22:40
Мнения: 512
Местожителство: някъде в Безхаберия
maistor написа:
Здравейте,чета ви от няколко годин(чвствам ви близки) но пиша за първи път. Идеята ми беше да избегна досадното запечатване с тесто кат направя казан от перални с капак от тенджера под налягане,но се стиснах за 30те лева. Направих го с обикновенна тенджера(жената вече я беше бракувала) пък ми се стори интересно капака да е прозрачен. Въпроса е с к,во да уплътнявам? С гума нестава -борда на тенджерата е ш---н. Нещо като силикон който незалепва. http://maistor.snimka.bg/arts/destilato ... 4.29116491 http://maistor.snimka.bg/arts/destilato ... 4.29116501

Корк. :)

_________________
Платена истина-няма!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012, 22:04 
Offline

Регистриран на: 30 Сеп 2009, 21:39
Мнения: 9
Местожителство: мездра
Не става,там където ляга капака е много тясно и заоблено надолу като притисна с капака гарнитурата пада в казана.Май ще се замесва тесто.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012, 22:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2010, 12:26
Мнения: 2510
Местожителство: ''Survivor'' България
Пробвай с това;...CS 28 Heat resistant
Термоустойчив силикон
http://ceresit.bg/component/virtuemart/ ... sistant/82

_________________
Бий за да те уважават. M&b المفاهيم


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012, 22:16 
Offline
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2008, 20:15
Мнения: 153
Местожителство: Sofia
Грехота ще е, след такова изпълнение, да мажеш с тесто. Някакъв борд от вътрешната страна на отвора, който да задържа уплътнението, а същевременно да не пречи на капака...?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 28 Ное 2012, 23:11 
Online

Регистриран на: 08 Яну 2009, 11:57
Мнения: 5805
Местожителство: София
Имам силиконов маркуч с малък диаметър...4мм...
, а си мисля ,че и с по-голям диаметър но разполовен също би могло да се опита.

_________________
Два дебила,ето сила!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2012, 09:05 
Offline

Регистриран на: 30 Сеп 2009, 21:39
Мнения: 9
Местожителство: мездра
Днес ще поръчам силикона който ми предложи MONI BARONA . Благодаря. :cooler:


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 

Часова зона: Европа/София


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: gursell и 12 гости


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Спонсор: ХигроОптима