Ракията.com

Заповядайте на нашата маса!
Тук няма непознати,
само приятели,
които все още не сте срещнали…
Дата и час: 09 Дек 2016, 17:55

Часова зона: Европа/София




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 04 Сеп 2012, 22:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 923
Здравейте!
Искам да запоя медна втулка Ф 54 мм към хром-никелов капак / за 50 л. съд от Златната бъчва/ и се получи следната ситуация. Предлагат се в момента обмазани електроди само с 5% съдържание на сребро за 4,90 лв без да се знаят останалите съставки и бронзови електроди с бяла обмазка за 0,90 лв. Чудя се в момента с кое ще е по-безопасно /или по-опасно/ да се запоява?
Иначе по поръчка могат да доставят сребърен припой 40%/60 % за 20,00 лв бройката. Ама по предварителни разчети ще ми трябват от 6 до 8 бр. пръчки за основни запойки за колоната /тип ЛМ/.
Ако запоявам само с бронзови електроди с бяла обмазка цялата колона дали ще е много зле?

Поздрави!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2012, 20:24 
Offline

Регистриран на: 04 Ное 2012, 13:53
Мнения: 2
Здравейте колеги! Мога да помагам с заварките на аргон за Пловдив и района. 0885223655-Жоро


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2012, 20:37 
Offline
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2010, 12:26
Мнения: 2510
Местожителство: ''Survivor'' България
Бати джоро я кажи поцинкована тръба с какво се заварява в алпака?
Искам да сложа два крана на кег от бира единия за пълнене, другия отдолу за източване?

_________________
Бий за да те уважават. M&b المفاهيم


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2012, 21:09 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2009, 20:19
Мнения: 485
Местожителство: Казанлък
И защо пък поцинкована тръба? Не можеш ли да намериш неръждавейка.
http://www.chrysmetal.com/files/Price_lists/I-01.pdf

_________________
Есть 100 способов сделать самогон!! Даже из табуретки!!

Остап Бендер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2012, 21:30 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2011, 05:01
Мнения: 807
И защо заварка а не резба?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 11:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2009, 20:19
Мнения: 485
Местожителство: Казанлък
На кое резба? На кега? На 1мм. ламарина...

_________________
Есть 100 способов сделать самогон!! Даже из табуретки!!

Остап Бендер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 11:34 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12 Авг 2011, 11:14
Мнения: 1648
Местожителство: В.Търново
По въпроса за неръждавейката - аз наскоро си направих кош против загаряне за казана. Използвах неръждавейка 0.5 мм - запоявах я с мек припой Sn97Cu3 - с флюс от глицерин и нишадър и малко спирт (първак 90гр.) става идеално, но с поялник 250 вата. С горелка много прегрява и не залепва.
Ето и снимки :
Прикачени файлове:
kosh-kazan.jpg

Тези тръбички са като крачета, не са с дупка.

Прикачени файлове:
kosh-kazan-1.jpg


А ето го и зареден :
Прикачени файлове:
kosh-kazan-zareden.jpg


Има един проблем за решаване - при загряването коша се мести и надига, ще трябва да го фиксирам някак си за в бъдеще.
Иначе пусна много повече ракия така с джибрите, отколкото иначе когато ги цедя на ръка. И ароматът е повече.


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.

_________________
Отлежават.......пият се:
Изображение........Изображение..Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 11:39 
Online

Регистриран на: 08 Яну 2009, 11:57
Мнения: 5803
Местожителство: София
само на дъното ли има дупки?

_________________
Два дебила,ето сила!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 12:14 
Offline
Аватар

Регистриран на: 12 Авг 2011, 11:14
Мнения: 1648
Местожителство: В.Търново
На дъното + отстрани на 10 см височина.
Мислех и повече да дупча, обаче след около 300 дупки ме заболя ръката и се отказах.
Освен това го замислях и за кош за BIAB (Brew In A Bag) - за бирата. Та за там ако има много дупки отстрани ще пречи за добро промиване, понеже ще се оттича вода без да премине през всички трици.
Но за бирата май ще правя друг за малкия казан, че този ми е много голям.

_________________
Отлежават.......пият се:
Изображение........Изображение..Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 12:45 
Offline
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2010, 12:26
Мнения: 2510
Местожителство: ''Survivor'' България
ivobal написа:
И защо заварка а не резба?

За резба трябва контрагаика, няма как да бръкна в кега да е поставя.
Мисля да заварявам/ майстор де/ на АРГОН.


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.

_________________
Бий за да те уважават. M&b المفاهيم


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 19:15 
Offline

Регистриран на: 04 Ное 2012, 13:53
Мнения: 2
Наи добре холендрова рерба дн50 с тапа неръждаемо. Подинкованата тръба може да се завари но по добре нер.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2012, 20:15 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2011, 05:01
Мнения: 807
MONI BARONA написа:
ivobal написа:
И защо заварка а не резба?

За резба трябва контрагаика, няма как да бръкна в кега да е поставя.
Мисля да заварявам/ майстор де/ на АРГОН.

Да, да, после се сетих че кега не е рязан


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2012, 19:41 
Offline
Аватар

Регистриран на: 13 Окт 2010, 12:26
Мнения: 2510
Местожителство: ''Survivor'' България
Речено сторено...


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.

_________________
Бий за да те уважават. M&b المفاهيم


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2013, 15:59 
Offline
Аватар

Регистриран на: 07 Дек 2012, 14:57
Мнения: 2170
Местожителство: Пловдив
Добре изпълнените аргонови заварки са класика в заваряването на неръждаеми материали. В домашни условия може да се използва оксижен и сребърен припой, обмазан с флюс. Друг много достъпен метод е запояването с безоловен припой и най-обикновен поялник. Използва се калаен припой (чист или примерно 99% калай и 1% мед). Споделям този метод, защото имах известни резерви относно здравината. Поради лошата топлопроводност на неръждавейката, поялник около 100 W без проблем запоява материал примерно 5 мм.
Ето и един пример за изработка на междинен фланец с подръчни материали.
Прикачени файлове:
001.JPG

Целта е да се запои планката към тръбата, след което да се престърже на струг. И да се провери дали спойката ще устиска престъргването.
Прикачени файлове:
002.JPG

Следва престъргването. Никакъв проблем, спойката е достатъчно здрава.
Прикачени файлове:
003.JPG

Следва запояване на лентата.
Прикачени файлове:
004.JPG

И накрая рязане на тръбата и обстъргване и разпробиване.
Прикачени файлове:
005.JPG

Прикачени файлове:
006.JPG

Няма прегряване на материала и риск от нарушаване на структурата :prost2:


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2013, 16:35 
Offline
Аватар

Регистриран на: 23 Сеп 2011, 21:44
Мнения: 923
А това е препарат за почистване на заварки на неръждаема стомана /с аргон или електродъгово/
Намазва се заварката с четката, изчаква се няколко минути и се избърсва с мокър парцал или се изплаква с вода, ако има такава възможност. ОТРОВНО!!! ДА СЕ ВНИМАВА ПРИ РАБОТА!!!


Моля, регистрирайте се, за да виждате прикачените файлове и снимки.


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща

Часова зона: Европа/София


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: hombata и 9 гости


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Спонсор: ХигроОптима