Ракията.com

Заповядайте на нашата маса!
Тук няма непознати,
само приятели,
които все още не сте срещнали…
Дата и час: 05 Дек 2016, 00:31

Часова зона: Европа/София




Напиши нова тема Отговори на тема  [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2011, 03:01 
Offline
Аватар

Регистриран на: 25 Дек 2010, 15:08
Мнения: 14
Различни видове припои могат да се използват за запояване както на цветни метали така и на неръждавейка.Припоите също могат да се използват и по метода ВИГ за сединяване на цветни метали ,разнородни метали в това число и неръждавейка към мед .
За изработка на неръждаеми казани най подходящ е метода ВИГ .
МИГ метода също може да се използва за заваряване на неръждавейка но с използване на неръждаема ролка и газ CORGON 2 ,но като се има в предвид че в повечето случай за изработка на казани се използват тънка неръждаема ламарина или перални и трансформаторен тип машини -заварката по този метод става най често с лош външен вид .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2011, 07:33 
Offline
Аватар

Регистриран на: 11 Авг 2007, 16:24
Мнения: 1874
Местожителство: Varna
За изясняване що е ВИГ и МИГ заваряване ето един линк http://www.welding.dir.bg/techologies.htm

_________________
Успехът зависи от подготовката.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 08 Окт 2011, 20:22 
Offline

Регистриран на: 22 Сеп 2011, 20:12
Мнения: 2
Здравейте,
днес си взех от заварчика казана,направен от 3 перални.Заварките са направени с телоподаващо с неръждаема тел и имам следните въпроси:
1.Необходимо ли е заварките да се обработят с нещо и как /заварчика каза ,че не е необходимо,като същия не е правил само моето казанче/?Дизайна на заварките не е водещ,важното за мен е заварките да не влияят на качеството на ракията ,при положение ,че материала е само от здрави и хубави плодове-балкански сливи,джанки ,грозде и т.н.
2.В казана смятам да варя само течност след изцеждане на готовия материал с цел да не се образува нагар по казана и заварките -правилно ли е?
3.Кой е най-удачния способ за почистване на казана след варене -с четка и от какъв материал и с какви препарати /все пак заварките не са гладки като останалата повърхност/ или само с вода и ситен пясък?
Капака ,лулата и охлаждащата серпентина ще са медни.
Благодаря предварително на всеки отговорил на въпросите ми и наздраве.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2011, 10:58 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Ное 2008, 22:40
Мнения: 512
Местожителство: някъде в Безхаберия
yavor70 написа:
Здравейте,
днес си взех от заварчика казана,направен от 3 перални.Заварките са направени с телоподаващо с неръждаема тел и имам следните въпроси:
1.Необходимо ли е заварките да се обработят с нещо и как /заварчика каза ,че не е необходимо,като същия не е правил само моето казанче/?Дизайна на заварките не е водещ,важното за мен е заварките да не влияят на качеството на ракията ,при положение ,че материала е само от здрави и хубави плодове-балкански сливи,джанки ,грозде и т.н.
2.В казана смятам да варя само течност след изцеждане на готовия материал с цел да не се образува нагар по казана и заварките -правилно ли е?
3.Кой е най-удачния способ за почистване на казана след варене -с четка и от какъв материал и с какви препарати /все пак заварките не са гладки като останалата повърхност/ или само с вода и ситен пясък?
Капака ,лулата и охлаждащата серпентина ще са медни.
Благодаря предварително на всеки отговорил на въпросите ми и наздраве.

1.-не не е необходимо
2.-правилно
3.четка с пластмасов твърд "косъм",за лулата,капака и серпентината със сода бикарбонат

_________________
Платена истина-няма!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2011, 11:31 
Offline
Аватар

Регистриран на: 25 Юли 2011, 20:55
Мнения: 423
Местожителство: ПловдивЪ
yavor70 написа:
...Дизайна на заварките не е водещ...
...все пак заварките не са гладки...

Oт това се подразбира че шевовете не са първа хубост чисто визуално, нали така?Съвета ми е да си сложиш на малко ъглошлайфче шлифовъчни дискове 100/150/200/400 и да загладиш шевовете от вътрешната страна.По този начин с два часа труд ще си спестиш търкането после като гламав да чистиш казана което ще се случва всеки път.Когато има неравности то те неминуемо ще задържат нечистотии и колкото и да миеш и търкаш то след време преди да използваш казана ще усещаш миризма на лошо.
С други думи два часа работа сега ще ти спести много за напред в годините а не го ли направиш сега няма да го направиш никога.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2011, 14:56 
Offline

Регистриран на: 08 Яну 2009, 11:57
Мнения: 5788
Местожителство: София
а и можеш да се нараниш ако не са гладки.

_________________
Два дебила,ето сила!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2011, 19:21 
Offline

Регистриран на: 22 Сеп 2011, 20:12
Мнения: 2
Благодарско на отговорилите.Процедурата със шлайфането и аз си я мислех,ама да си питам де.Големия зор ще бъде с шлайфането на заварките по дъното ,щото с тези 3 перални една върху друга се получи общо взето тясно и високо казанче,ама ще си нося кръста на компромиса/казан от перални/.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2011, 12:10 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2011, 05:01
Мнения: 807
Здравейте, предстои ми пробиване на отвор ф28мм. и ф35мм.в неръждавейка,а също и рязане (става ли с ножица за ламарина при дебелина около 1мм.).
Моля , колегите с опит да го споделят. Нека админа отвори нова тема , ако прецени че мястото на въпроса ми не е тук.
Благодаря предварително.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2011, 12:18 
Offline

Регистриран на: 08 Яну 2009, 11:57
Мнения: 5788
Местожителство: София
ламарина неръж. 1мм съм рязал с настолна ножица(така ли пък се казваше?)
Изрязах окръжност с диаметър 60см без проблем.

_________________
Два дебила,ето сила!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2011, 12:28 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2011, 05:01
Мнения: 807
Благодаря за бързият отговор , но за съжаление не разполаган с такава ножица ( гилотина ) , пък и ламарината е огъната (цилиндър). А правил ли си отвори в неръждавейка (примерно в кега ти за кока-кола) и ако да,как?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2011, 12:44 
Offline

Регистриран на: 08 Яну 2009, 11:57
Мнения: 5788
Местожителство: София
тоя кръг за който споменах по-горе ,го надупчих целия(правих" у-во" за притискане на шапката потопена...),с настолна бормашина...

_________________
Два дебила,ето сила!!!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2011, 12:55 
Offline
Аватар

Регистриран на: 16 Сеп 2011, 05:01
Мнения: 807
Имах предвид пробиване на правилни (горе -долу)отвори 28мм. и 35мм. , с каквито свредла не разполагам, а не е оправдано закупуване на бор-корона за 100 лв.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2011, 23:18 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2009, 20:19
Мнения: 485
Местожителство: Казанлък
Изображение

_________________
Есть 100 способов сделать самогон!! Даже из табуретки!!

Остап Бендер


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2011, 23:23 
Offline
Аватар

Регистриран на: 10 Окт 2011, 11:07
Мнения: 90
и колко струва това чудо


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2011, 23:38 
Offline
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2009, 20:19
Мнения: 485
Местожителство: Казанлък
По-качествените са 50-60 лева. Виж в гугъл бор корона.http://www.google.bg/search?hl=bg&sugexp=kjrmc&cp=10&gs_id=2&xhr=t&q=%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B0&gs_sm=&gs_upl=&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1280&bih=929&wrapid=tljp132044268983500&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi

http://tps-truckparts.com/item/view/2485/%D0%A1%D0%B2%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BB%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%BD%D0%B8%20%D0%BA-%D1%82,%20%D1%81%20%D1%82%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%B5%203%20%D0%B1%D1%80.

_________________
Есть 100 способов сделать самогон!! Даже из табуретки!!

Остап Бендер


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 136 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща

Часова зона: Европа/София


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: koinov_65, pepihm, vtv и 5 гости


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Спонсор: ХигроОптима